Vandra i Norrland

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 563

pepp

Trådstartare
Har länge varit sugen på vandra (gärna med hund) men det har aldrig blivit av.

Bor ju uppe i Luleå, så hade varit enkelt om det fanns nånstans i närheten där man kan gå..
Norge lockar dock väldigt mycket p.g.a vyerna.. men vet inte hur man enklast tar sig dit? Kommer måsta gå själv p.g.a ointresserade vänner.

Är det första gången och själv så gå någon av kungsledens tre norra etapper. Lätt att ta sig dit/hem, vackert, lättnavigerat och säkert att vandra själv då man stöter på människor hela tiden.

Har länge varit sugen på vandra (gärna med hund) men det har aldrig blivit av.

Bor ju uppe i Luleå, så hade varit enkelt om det fanns nånstans i närheten där man kan gå..
Norge lockar dock väldigt mycket p.g.a vyerna.. men vet inte hur man enklast tar sig dit? Kommer måsta gå själv p.g.a ointresserade vänner.

Liknande trådar

Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
979
Senast: Kirre
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 337
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 424
Senast: Sel
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka