Vända bild..

vilse

Trådstartare
Hur gör jag så att jag får en bild spegelvänd? Har ett par bilder jag skulle vilja vända, man kan banne mig inte komma på hur jag ska göra :mad:

Nån som vet?
 
Sv: Vända bild..

vilse skrev:
Hur gör jag så att jag får en bild spegelvänd? Har ett par bilder jag skulle vilja vända, man kan banne mig inte komma på hur jag ska göra :mad:

Nån som vet?

Har du photoshop?
 
Sv: Vända bild..

ingen annig om jag ska vara ärlig, har något program men tror inte det är det... men behövs ingen hjälp nu, jag hittade någon knapp det stod "spegla" på, så det borde vara rätt ;)
 
Sv: Vända bild..

Paint!

Gå in på 'bild' (eller Ctrl+R)
Sedan på 'vänd/rotera'
Markera 'vänd vågrätt'
Sedan 'ok'


Voila!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 159
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
461
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: L(i)FE
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp