Gammeln

Trådstartare
Tänk om man kunde stå med en fot på vardera backspeglar mellan två lastbiler som rullar och se supertuff ut. Sedan viker den ena lastbilen ut lite försiktigt och man hamnar i superspagat helt oberörd och där står man ett bra tag medans lasbilarna rullar :love:. Kommer inte alla supersnygga brudar vilja ha en då? :grin: Jag är riktigt avundsjuk på Van Damme :(

Sv: Van Damme

Jag skulle vilja se hur han tog sig upp igen :p

Såg ett klipp med en av lastbilschaufförerna som medgav att det fanns en säkerthetslina som plockats bort i filmen. Det är nog den som fångar upp honom efteråt.
Fast hade han kunnat gå upp igen om lastbilarna närmade sig hade det varit dubbelt så häftigt! :)

Såg ett klipp med en av lastbilschaufförerna som medgav att det fanns en säkerthetslina som plockats bort i filmen. Det är nog den som fångar upp honom efteråt.
Fast hade han kunnat gå upp igen om lastbilarna närmade sig hade det varit dubbelt så häftigt! :)
Tja, om du kollande ordentligt så kör lastbilarna baklänges, den gör det hele dubbelcoolt :D. Den ena har ju ett släp eftersig och den som förflyttar sig utåt är bara en lastbil utan släp vilket är lättare att backa än ett med släp.

Men gammeln..
Det är ju ändå inget släp!
Det ÄR en trailer! :)

Undrar också varför bilarna kör baklänges..?

Jag tycker att det skitkoolt, men det är lite sorgligt att ha som främsta talang att kunna gå ner i split på ett särskilt häftigt sätt.
Men gud så nedlåtande! :wtf: Jag brukar aldrig skrika jante men i det här fallet måste jag det. Jeeesus.

Vad vet du om hans talanger? Han kanske är jättebra i sängen, lagar världens godast mat, är en jättefin vän, bäst på att göra en bra manikyr på nån, en hejare på kortspel eller vad som helst. Om det nu inte duger att han har gjort sin karriär som skådespelare.

Han är skådespelare och kanske supernöjd med det och dessutom har han en otrolig fysik (uppenbarligen). Varför ska du sitta och tycka att han är sorglig?

Och jag kan inte ens göra det på ett vanligt golv trots att jag är överrörlig, all denna smärtan och kan inte ens göra något coolt! :arghh:

Tycker det är skitcoolt! snacka vilken jävla stabilitet han ska ha i hela kroppen :D

Jag har förstås svårt att tro att man i självaverket backade med bilarna.
Det skulle innebära att du "stelopererat" dragbilen och trailern.
Man kan inte backa rakt och framförallt inte i de hastigheterna med en trailer.

Det jag inte förstår är varför man verkligen vill ha det till att se ut som om de backar.
Uppenbarligen har man ju valt att backa bandet i stället för att..
Men vänta, nu kom jag nog på det.
Filmen är inspelad baklänges.
Han började ståendes i split, sedan körde bilarna närmare och närmare och han trycktes upp när bilarna gick ihop..?

Kan det ligga till så?
Fattar ändå inte varför man väljer att visa att det går baklänges.. :o

Men gud så nedlåtande! :wtf: Jag brukar aldrig skrika jante men i det här fallet måste jag det. Jeeesus.

Vad vet du om hans talanger? Han kanske är jättebra i sängen, lagar världens godast mat, är en jättefin vän, bäst på att göra en bra manikyr på nån, en hejare på kortspel eller vad som helst. Om det nu inte duger att han har gjort sin karriär som skådespelare.

Han är skådespelare och kanske supernöjd med det och dessutom har han en otrolig fysik (uppenbarligen). Varför ska du sitta och tycka att han är sorglig?

Agree. Och ska man ha någon specialförmåga är väl det här en av de roligare- kräver både mod och en fysik man måste jobba för.. han är dessutom inte 20 längre.

Fasen, mina specialtalanger sträcker sig till att ha grymt minne för meningslösa reklamjinglar och låttexter. Det är aningen sorgligt :cautious:

Men gammeln..
Det är ju ändå inget släp!
Det ÄR en trailer! :)

Undrar också varför bilarna kör baklänges..?
Vilket är svårast köra frammåt eller bakåt dessutom spikrakt utan att Van Damme rasar ner? Man ser ju chaffisarna ypperliga precision genom att titta på Van Dammes ben........dom rör ju sig inte en mm upp eller ner :eek:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 070
Senast: AraSlei
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 144
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
959
Senast: cassiopeja
·
Träning Jag har ett problem med min ena ponny... Har aldrig haft något problem att rida heta hästar. Min andra ponny är väldigt framåt och blir...
Svar
12
· Visningar
1 488
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama