Valptand som gått av?

Tonto

Trådstartare
Jag lekte lite med min valp (lite över fem månader) som har haft både sina nya huggtänder och sina gamla kvar samtidigt. Ena tanden lossnade nyss, med ett knak. Nu oroar jag mig för att tanden har gått av istället för att lossna, behöver man åka in akut och fixa det här eller ska jag ringa vet imorgon och fråga?

Bild på det som trillade ut.
RV1sqbF.jpg

Jag lekte lite med min valp (lite över fem månader) som har haft både sina nya huggtänder och sina gamla kvar samtidigt. Ena tanden lossnade nyss, med ett knak. Nu oroar jag mig för att tanden har gått av istället för att lossna, behöver man åka in akut och fixa det här eller ska jag ringa vet imorgon och fråga?

Bild på det som trillade ut.
RV1sqbF.jpg

Ser hel ut

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 898
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 755
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 665
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 076
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2