C

Castro

Jaha då får man hem sin Älskade lilla plutt nästa helg, och de ska bli så kul. Ska bli intressant och se hur stor han kommer att bli. :banana: :idea:

Sv: Valp

spännande !! Vad är det du får hem för nåt?

Storleken beror kanske på vilken ras den är ?

Du får sätta in bilder på underveket sen.

Lycka till :)

Tesora

Jag har köpt en rottis kille! Som ska gå både bruks/utställning och förhoppningsvis till avel :idea:

Hur sätter man in bilder?:eek:

Inte egentligen.

Ladda upp bilderna till photobucket och kopiera sedan [img ] adressen och klistra in den i tråden, så finns bilden där ;)

annars kan ja länka till min hemsida då ja håller på att lägga upp alla bilder där he he he he :idea:

Nej, det ska du inte göra om du vill ha tråden kvar, för enligt reglerna för forumet så får man inte länka till sina privata hemsidor.

Nehe de visste jag inte :crazy:
Okej ja då får ja försöka fixa hit en bild

så där ja nu fungera det

Senast ändrad av en moderator:

i239966039_61898_7.jpg

Tusen Tack ;)
Han va den enda som sprang fram till mig och gav "vacker tass" ni skulle ha sett, gud va vi garva

Liknande trådar

Övr. Hund Har du hämtat hem valp mitt i vintern? Var det en bra grej, eller onödigt besvärlig? Med facit i hand, skulle du göra det igen? Frågan...
2
Svar
26
· Visningar
1 657
Senast: Troll
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 098
Senast: MML
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 960
Senast: Sel
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 283
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka