Valp på ingång

Ta bort alla sladdar, knyt upp långa gardinlängder som kan användas som lianer, ha mycket hushållspapper till att torka valpkiss med hemma, ta bort mattorna och skorna. Finns det barnleksaker på golven så bort med dom. Strumpor kan vara en farlig sak för en valp att svälja så håll ordning på dom.

Ta bort alla sladdar, knyt upp långa gardinlängder som kan användas som lianer, ha mycket hushållspapper till att torka valpkiss med hemma, ta bort mattorna och skorna. Finns det barnleksaker på golven så bort med dom. Strumpor kan vara en farlig sak för en valp att svälja så håll ordning på dom.
Okej tack! Puffar vidare

Att valpar är i grunden väldigt lekfulla. Det är sällan man behöver dra igång dem och lära dem leka-däremot behöver de oftast hjälp att slappna av.
Det blir en ny tillvaro för er och en jätteomställning för valpen-låt hemmet vara lite av en frizon första dagarna- en plats där bara familjen är med valpen så att den känner sig trygg där.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 203
Senast: Kajsalisa
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 272
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 082
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Har du hämtat hem valp mitt i vintern? Var det en bra grej, eller onödigt besvärlig? Med facit i hand, skulle du göra det igen? Frågan...
2
Svar
26
· Visningar
1 632
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V