R
Raderad medlem 94602
Tog mig friheten att lägga till ny hund i rubriken, för er som planerar en vuxen hund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har min lilla skrutt äntligen kommit hem
Mycket Grattis! Någon har nattjobbet kirrat för det är ju inte din hundSå långa 5 månaders schäferslynglar kan bli.
Hade lämnat en gratängform med nachos på bänken. Inputtad mot väggen. Gick en kisserunda med "Gubben" och när jag kom hem låg en renslickad form på golvet.
Hetbsalsa, nachochips, jalapenos, köttfärs, svarta bönor och ost.... kan bli en intressant natt
Husse är inte hemma. SåklartMycket Grattis! Någon har nattjobbet kirrat för det är ju inte din hund
Nu har min lilla skrutt äntligen kommit hem
Vad för bil? såg ut att vara en väldigt praktisk hundbilIdag har Morris fått åka bil i hundbur för första gången, han somnade på 30 sek och sov resten av resan. Inte mycket som skrämmer den här grabben
Vad för bil? såg ut att vara en väldigt praktisk hundbil
Äschdå, jag hade hoppats på att det mirakulöst nog skulle vara något mindre (och billigare)Land rover Defender, den tål stryk från många hundklor
Dom enda jag haft som gjort det, är ju dom som fått UVI - fast det är ju vanligare på tikvalparÄr det vanligt att valpar kissar i sömnen?
Igår och nu idag har Ludde legat och sovit och kissat på sig. Både igår och idag sov han djupt när det hände.
Dricker inte onormalt mycket, pigg glad i övrigt.
Är detta något som kan hända eller ska jag vara orolig för ex uvi?