Grön: 1
Ljusblå: 2
Gul:1
Den ljusblå stack ut för mig med. Tror den blir superfin!Ljusblå!
Ljusblå: 4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ljusblå: 2
Den ljusblå stack ut för mig med. Tror den blir superfin!Ljusblå!
Röd!Behöver smakråd ang vilken färg på sele som Emiron ska ha. En del av mig vill gå på det säkra kortet och ta en svart, en annan del tänker att det kan ju vara trevligt med lite färg som omväxling. Det gamla regntäcket han ärvt av Filimon är brandgult. De enda färgerna jag inte skulle kunna tänka mig är den lila och den mörkare blå.
Visa bifogad fil 53552
Den ljusblå stack ut för mig med. Tror den blir superfin!
Röd!Grön: 1
Gul: 1
Röd: 1
Röd och grön gillar jag mestBehöver smakråd ang vilken färg på sele som Emiron ska ha. En del av mig vill gå på det säkra kortet och ta en svart, en annan del tänker att det kan ju vara trevligt med lite färg som omväxling. Det gamla regntäcket han ärvt av Filimon är brandgult. De enda färgerna jag inte skulle kunna tänka mig är den lila och den mörkare blå.
Visa bifogad fil 53552
Grön: 3
Gul: 1
Röd: 3
Min personliga åsikt är att den gröna ser ut att ge lite varsel-känsla även om det inte är reflekterande material vilket ju kan ha sina fördelar.
Nu när jag sitter och kollar närmare så inser jag att det finns 3 färger till som inte är med på bild, nämligen rosa, khakigrön och brun... Det blev genast ytterligare lite svårare.
Röstar för röd!Nu när jag sitter och kollar närmare så inser jag att det finns 3 färger till som inte är med på bild, nämligen rosa, khakigrön och brun... Det blev genast ytterligare lite svårare.
Behöver smakråd ang vilken färg på sele som Emiron ska ha. En del av mig vill gå på det säkra kortet och ta en svart, en annan del tänker att det kan ju vara trevligt med lite färg som omväxling. Det gamla regntäcket han ärvt av Filimon är brandgult. De enda färgerna jag inte skulle kunna tänka mig är den lila och den mörkare blå.
Visa bifogad fil 53552