Håller med!Klar nackdel med svarta hundar - de är så svåra att fota!
Visa bifogad fil 52631
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med!Klar nackdel med svarta hundar - de är så svåra att fota!
Visa bifogad fil 52631
Typ enda önskemålet jag verkligen har med färg är att jag inte vill ha en svart, just för att de är så svåra att fota Dock ännu värre med svartvit, för antingen blir det vita överexponerat eller det svarta bara en mörk blob.
Nä, nästa hoppas jag på att jag får utan bläs eller för mycket vitt överhuvudtaget, men inte en svart
Samtidigt så kommer jag ju vilja ha den vildaste, mest nyfikna och lekfulla valpen i kullen, oavsett färg. Så jag lär väl tillslut stå här med en helsvart ändå
Brukar bli såJag ville ju ha en gul tik... det gick bra
Efter många långa år med retriver var det lite chockartat att uppleva en valp som inte tyckr om att bli blöt. Som tycker blöta tassar är lite äckligt.....Valpen har upplevt sitt livs värsta dag... det har spöregnat, och han har blivit blöt! Förutom snabbkissar i trädgården tvingade jag ut honom på en liten promenad i förhoppningen att få lugn och ro hemma sen. Så missnöjd valp. Har en känsla av att det där med andra årstider än sommar inte kommer vara någon hit för socker-valpen
Pucken av samma ras tycker också att det är väldigt onödigt att bli blötValpen har upplevt sitt livs värsta dag... det har spöregnat, och han har blivit blöt! Förutom snabbkissar i trädgården tvingade jag ut honom på en liten promenad i förhoppningen att få lugn och ro hemma sen. Så missnöjd valp. Har en känsla av att det där med andra årstider än sommar inte kommer vara någon hit för socker-valpen
Idag hämtade vi Åysan. Exakt ett år efter att vi förlorade vår första hund. Lite drygt bitvis på resan hem när hon försökte komma ut genom fönstret, det visad dig att hon var bajsnödig. Väl hemma knatade hon runt som hon alltid bott här. Helix vår vuxna hund är lite vaktig men inget ohanterligt, de två kommer säkert bli bra vänner. Hon är en hungrig valp som verkar äta det mesta så det får vi se till att hon inte gör.
Lyckas tyvärr inte lägga upp någon bild från telefonen ☹
Men vad söt