Ja, hon är från Kurt+Tyr.Åh! Är det en Kurt+Tyr?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, hon är från Kurt+Tyr.Åh! Är det en Kurt+Tyr?
Spännande! Har gått samma agilitykurser som en hane efter Kurt, därför jag hade lite koll på kullenJa, hon är från Kurt+Tyr.
Vilken kär! Vad felades den första valpen? Min valp ska besiktigas imorgon och jag är jättenervös. Om att går som det ska kommer denna älskling snart hem till oss från Norge.Blev inte den tänkta valpen då den inte var fräsch men hämtade hem en valp från Norge i veckan.
Hon är så gullig även om det är helt fel färg enligt min smak (gillar inte trefärgade hundar eller hundar med större vita tecken ), vilken valp är inte gullig iofs
Tuff är hon också sprang runt på gården och undersökte långt bort på egen hand.
Har en bra magkänsla iaf efter träffat föräldradjuren och uppfödaren irl Visa bifogad fil 37178
Vilken kär! Vad felades den första valpen? Min valp ska besiktigas imorgon och jag är jättenervös. Om att går som det ska kommer denna älskling snart hem till oss från Norge.
Du får bara en liten klisterlapp på den norska stamtavlan, ingen ny svensk går bra att skicka med rek om du föredrar det.Hon rörde sig ojämt.
Går säker jätte bra på besiktningen. Vad är det för ras? Ser ut att ha lite sprutt iaf
Måste ordna en svensk stamtavla, lite nervöst bara att skicka in norska orginalet med PostMord (om jag nu förstått det hela rätt...)
Vad tråkigt. Men nu fick du ju en annan liten plutt.Hon rörde sig ojämt.
Går säker jätte bra på besiktningen. Vad är det för ras? Ser ut att ha lite sprutt iaf
Måste ordna en svensk stamtavla, lite nervöst bara att skicka in norska orginalet med PostMord (om jag nu förstått det hela rätt...)
Nemo är också väldigt verbal och ivrig på valpkursen. Får ge öronproppar som kompensation till de andra kursdeltagarnaOch hennes fantastiskt kärleksfulla lynne kompenserar att hon med hästlängder är den mest verbala och ivriga/stissiga valpen på valpkursen... Hon är ju en vallhund, något annat hade jag väl inte förväntat mig.
Häftig valppäls.Glömde nämna att jag anmält henne till Mydog i Göteborg .
Hon är nu ca 34 cm hög och väger 6.9 kg
Min valp är 6 månader och jag funderar nästan dagligen på nästa valpBlir helt sjuk av den här tråden Är ganska precis ett år sedan jag hämtade min valp, det har precis börjat lossna med att lämna henne ensam (en av de jobbigaste bitarna jag tycker valptiden innebär - att en blir så låst) men så fort jag går in här så glömmer jag bort allt vad valptiden innebär i form av arbete... jag börjar redan tänka att jag borde kanske ha en till