Nej, vi fick ta bort henne i somras då hennes spatt blev alldeles för aggressiv.Ursäkta OT, men har du inte kvar fina skäcken?
Det har du iofs helt rätt i! Hoppas att det är riktiga nötter som står i kö och att det bara blir hanar så vi kan välja och vraka.Vet du vilka alla de andra i kön är? Om inte så kan du ju inte ha en aning om ifall de är "bättre" än dig eller inte
Det är ju sant! Min pojkvän blev sur på mig när jag sa att jag började tveka och påminde mig om att våra hästar var inte direkt lätta när vi skaffade dom men det det redde vi ju ut galant. Vi har dessutom dygnet-runt-hundvakt om det skulle behövas.Det är ju bara att ni tänker ansvarsfull och framåt, men gör det inte till överdrift. INGEN kan ju garantera någonting i framtiden. Och nästan alltid så löser man lappkast i livet trots allt. Finns bara viljan och kärleken till hund där så brukar allt annat lösa sig. Så värm upp fötterna igen.
Dessutom....skaffar man en BRA hund så finns det alltid ett vettigt hem till den OM det nu skulle dunderskita sig av någon märklig anledning.
På söndag ska vi iaf hälsa på mamma-hund och dansa valpdansen!