Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Tonto han börjar se vuxen ut! Ett maskulint uttryck och tyngd i kroppen, fin utveckling
Nä!
Nu då?
Hehe tror du kan beskylla de där hormonerna för detMed tanke på att han bara är sex månader så känns det konstigt att han börjar se så vuxen ut. Han var så feminin som liten valp. Men han känns pytteliten bredvid sin storebror ändå.
Hehe tror du kan beskylla de där hormonerna för det
Vad för sorts råd? Min minsta är 15 månader och hundrasen inte alls lite vild som din :-)@Targa @mysboll
Två filmer från gårdagskvällens racerrunda. En gammal fårskinnsbit blev snabbt världens roligaste grej. Funkat väldigt bra inatt, en liten kissolycka bara
http://s77.photobucket.com/user/krulidut/media/VID_63691223_082449_zpsldxuzlp7.mp4.html
http://s77.photobucket.com/user/krulidut/media/VID_63570325_154144_zpsxupbyqs2.mp4.html
Nån här inne som har småbarn hemma som kanske kan dela med sig av lite pedagogiska tips o råd?
Vad för sorts råd? Min minsta är 15 månader och hundrasen inte alls lite vild som din :-)
Här har det gett sig av sig själv. Min tjeja ser hur jag gör och härmar.Mest om hur man lär han läsa av hunden.
Nöter mycket nu att man får leka försiktigt, låta hunden äta och sova ifred och typ förståelsen för att det är en valp och valpen har känslor och är en levande varsel.
Nu är det mycket konkurrens om uppmärksamheten som jag tror gör att han lyssnar lite sämre på oss. Det ger sig ju med tiden när han vant sig vid att det bor hund i huset.
Ja så är det absolut. Han har apat efter mycket hur vi gjorde med katterna. Men han förstår inte riktigt att katterna tålde en betydligt hårdare hantering än valpen gör. Lite där det brister känner jag. Sen har han erfarenhet av vuxna hundar sedan innan men åter igen, de har nog tålt en vildare lek än vad Betty gör.Här har det gett sig av sig själv. Min tjeja ser hur jag gör och härmar.
Ja så är det absolut. Han har apat efter mycket hur vi gjorde med katterna. Men han förstår inte riktigt att katterna tålde en betydligt hårdare hantering än valpen gör. Lite där det brister känner jag. Sen har han erfarenhet av vuxna hundar sedan innan men åter igen, de har nog tålt en vildare lek än vad Betty gör.
Men vi påminner och påminner. Inte skrika, inte stampa, inte springa mot hunden, inte kliva över hunden etc etc. tillslut går det nog in. Men det är frustrerande (djur är typ heligt för mig så mår fruktansvärt dåligt när det blir missuppfattningar i kommunikationen mellan grabben och djuren) men med tiden lär han sig såklart.