Du har också så fina bilder på dina hundarLite sol idag så vi kastade oss ut för att busa
Ni är några stycken på forumet som tar snygga på hundarna i rörelse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har också så fina bilder på dina hundarLite sol idag så vi kastade oss ut för att busa
Hon är uppväxt med en äldre hund och andra hundar inkl valpar så hon vet hur hon ska bete sig. Ibland busar dom upp varann rätt duktigt men det är bara säga att nu är det bra så slutat hon. Är det nåt speciellt sammanhang du tänker på?
Tänker på när hon far omkring i barnrummet - du ser väl upp med små legobitar och sånt? Ursäkta en hönsmamma
Jättefin valp!
Det låter tryggt.Jadå hon får inte vara i den hörnan utan att nån är med. Det är okej att vara hönsig nu är allt städat så nu finns det inget att tugga på eller galoppera över
Du har också så fina bilder på dina hundar
Ni är några stycken på forumet som tar snygga på hundarna i rörelse
Det va inte dåligt, jag lyckas aldrig göra såna fyndTack! Dessa är tagna med en nikon d90 och objektiv från nikon som heter 55-200mm f/3.5-5.6 tror jag! Det köpte jag begagnat för under 1000kr.
Dagsfärsk bild på min knäppvalp
JA! (fatta vad svårt det var att fotografera den där bilden De flesta bilder där jag försökt fota henne med mobilen ute är.. ganska suddiga)Nämen, står hon still
Det va inte dåligt, jag lyckas aldrig göra såna fynd
Nu har jag beställt ett nytt objektiv, vi får se om jag lyckas ta fina bilder med det....i vilket fall så kan jag ju inte skylla på utrustningen längre...
Oftast ställer jag kameran på läge "s" så jag ställer bara in slutartiden om jag fotar hundarna så har jag så kort slutartid kameran "accepterar"Om du inte redan fotar manuellt kan du börja där
Oftast ställer jag kameran på läge "s" så jag ställer bara in slutartiden om jag fotar hundarna så har jag så kort slutartid kameran "accepterar"
Jag tänkte börja experimentera med inställningarna lite mer när jag har ett bra objektiv. Det är ju kul att lyckas nån gång också...
Äh, jag ska inte klaga objektivet jag har haft har varit bra i gynnsamt ljus
Nu har jag höga förväntningar på detta objektivet
Blir det pannkaka, får jag väl gå fotokurs
@Tonto, vad stor din lilla lurvhund börjar bli!
Bilden fungerar inteHan har vuxit! 53 cm och 21 kg, inte ett gram fett på kroppen nu.
Lite skillnad! 6 veckor, 4 månader, 6 månader. (På ett ungefär.)
Rollo är "bara" 67 cm och 35 kg och är tjock men bantar. Veterinären tyckte att han kunde droppa 1 kg men det är nog lite mer.
Oftast ställer jag kameran på läge "s" så jag ställer bara in slutartiden om jag fotar hundarna så har jag så kort slutartid kameran "accepterar"
Jag tänkte börja experimentera med inställningarna lite mer när jag har ett bra objektiv. Det är ju kul att lyckas nån gång också...
Äh, jag ska inte klaga objektivet jag har haft har varit bra i gynnsamt ljus
Nu har jag höga förväntningar på detta objektivet
Blir det pannkaka, får jag väl gå fotokurs
Härlig bild, älskar skärpan alla detaljer som syns på hunden ochr vattendropparna.Hela min utrustning kostar häften av vad objektivet som länkades förut kostar. Iofs var mitt begagnat. I slutändan är det tyvärr inte så enkelt som att dyr utrustning ger bra bilder.
Det känns lite som att...Googla runt lite och läs där om hur kamerans inställningar funkar! Sedan är det bara att testa, testa, testa!