hahaha, jag säger detsamma. Valpen ärvde lyshalsbandet min ena vuxna hund hade och efter en vecka får jag det knappt över skallen längre
Tiden går för fort när man har en valp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hahaha, jag säger detsamma. Valpen ärvde lyshalsbandet min ena vuxna hund hade och efter en vecka får jag det knappt över skallen längre
Tiden går för fort när man har en valp
Tack och lov
Min uppfödare gör två olika test på alla valpkullar, tror det är ett test när de är 5-6 veckor och ett precis innan leverans. Hon bestämmer vem som får vilken valp också, det brukar bestämmas till hundra procent ganska sent.Nu den 19e så ska det göras valptest. Är det något som uppfödaren gjorde med era valpar? Hur vanligt är det att man gör valptest egentligen och hur väl speglar det hur valpen blir som vuxen?
Min uppfödare gör två olika test på alla valpkullar, tror det är ett test när de är 5-6 veckor och ett precis innan leverans. Hon bestämmer vem som får vilken valp också, det brukar bestämmas till hundra procent ganska sent.
Precis vad jag tänkte!Tack och lov
Idag är Milou 12 veckor, så imorse blev det ett besök hos veterinären för vaccination. Han sa inte ett ljud och veterinären tyckte han var fin. Trots att han helt plötsligt var en tik som hette Milo kvittot haha...
Mätte och vägde honom nyss också, har börjat göra de varje vecka så man kan spara anteckningarna. Idag är han 24 cm hög och väger 2,5 kg. När jag hämtade honom för fyra veckor sedan var han 20 cm hög och vägde 1,5 kg, blir spännande att se hur stor han blir som vuxen
Bild från i måndags