@Aningsfull Han är säkert jätterastypisk, men jag gillar bäst rynkorna i nacken![]()
haha. Eller huuur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Aningsfull Han är säkert jätterastypisk, men jag gillar bäst rynkorna i nacken![]()
Åh, vad spännande!! 2,5 dagar kvar här nu..Om några timmar ska jag åka och hämta upp valpen, så nervös!![]()
Åh, vad spännande!! 2,5 dagar kvar här nu..
Härligt! Vad är det för ras?Han är så kär! Redan på tåget så var folk omkring helt överförtjusta i honom och frågade frågor. Såklart få som blev något visare när jag sa vilken ras han är.Åkte tåg var inga problem men under bilturen blev han lite åksjuk.
Det har skett några olyckor, fast det har alla varit mitt fel (skulle ha gått ut med han direkt efter han hade ätit b.la), men annars vet han vad det är som gäller. Han charmerar alla och hur kan man klandra folk? Han är en liten söt goding som älskar allt och alla.Går fint i koppel och ligger och sover gott under natten. Tur nog vaknade jag före honom fem på morgonen, så jag hörde hans pip direkt när han behövde gå. Nu så ligger han i sin lilla mysiga transportbur, så nu får man lite lugn och ro (ja, för stunden iaf.)
Härligt! Vad är det för ras?
Åh, sådana såg jag på hundmässan förra helgen. Jättefina! Bilder vore kul jaHan är en norsk lundehundjag ska passa på att överföra lite bilder ifrån mobilen (är lite rädd för att vakna grabben nu när han sover)
Fy satan...Jahapp. Min kära valp tyckte att julafton var en bra dag att tugga av en hörntand. Så det blir till att ringa veterinären imorgon på morgonen och höra om dom har möjlighet att operera/dra en hörntand på jourtid eller om jag måste vänta till på måndag när dom öppnar kliniken igen med att dra tanden.
Av alla jäkla dagar så tuggar han av en tand när kliniken har stängt i 6 dagar…
Vi har fått ordentligt med snö inatt och Elvis är på sitt bästa bushumör
![]()
![]()