Sv: Valp 2013

Men alltså ååh :love:! Nästa hund måste bli en welsh corgi, fast en cardigan (tror jag läste något om att din är en pembroke?). Lite OT och han är ju bara valp men fäller han mycket?

Puttar upp tråden med några färska bilder på Ru! :D

Nyaste tricket: ligga på sidan!

Apportera är också skoj!

:love:

Igår var vi till veterinären och lillen fick sin andra vaccination, och på samma gång upptäcktes det att hans ena hörntand växer "fel" så att den går rakt in i tandköttet på övre käken. :( Så nu har vi bokat tid för att dra ut den, förhoppningsvis växer den nya tanden rätt sen! Känns som att problemen aldrig tar slut med den här lilla gubben, hoppas verkligen att springandet hos veterinären ska vara över efter det här!

KL

Nääääää............nu har jag googlat, läst runt på buke ( blir bara vidarelänkad till en massa gamla luddiga länkar) och bla bla och inte sjutton har jag lyckats lösa mysteriet med hur man får in bilder här! :o

Jag och Frasse vill ju vara med här. Han är skitsöt och MÅSTE visas upp :D

Hade pixbox förr men efter två års frånvaro från Buke verkar den vara borta. Har Photobucket men den får jag inte heller att funka. Vet att detta är väldigt OT men ge mig lite snabbtips bara så vi också kan hänga på :)

KL

Nääääää............nu har jag googlat, läst runt på buke ( blir bara vidarelänkad till en massa gamla luddiga länkar) och bla bla och inte sjutton har jag lyckats lösa mysteriet med hur man får in bilder här! :o

Jag och Frasse vill ju vara med här. Han är skitsöt och MÅSTE visas upp :D

Hade pixbox förr men efter två års frånvaro från Buke verkar den vara borta. Har Photobucket men den får jag inte heller att funka. Vet att detta är väldigt OT men ge mig lite snabbtips bara så vi också kan hänga på :)

Om du har en gmail så kan du logga in på google (ta upp ditt google fönster, klicka på fyrkanterna, klicka sedan på more och till sist på photos) sen är det bara att ladda upp dem där. Höger klicka på bilden & kopiera hit (klicka på pyramid bilden här).

Har ett gmail som jag aldrig använder. Ska sparka igång det testa detta i morgon.

Tusen tack :bow:

Om du har en gmail så kan du logga in på google (ta upp ditt google fönster, klicka på fyrkanterna, klicka sedan på more och till sist på photos) sen är det bara att ladda upp dem där. Höger klicka på bilden & kopiera hit (klicka på pyramid bilden här).

Tusen tack!! Då kan ju vi också dela med oss!

Nu har vår lille plutt varit hemma en vecka och allt går fantastiskt bra. Han är en stadig och trygg liten herre som jag blir mer och mer förälskad i för varje dag. Vi har dotterns golden hemma som valpfarbror för att minska chocken för vår andra hund, och det har varit ett bra drag - blondinen är jättesnäll och tålmodig mot valpen. De första dagarna gruffade A en del och tyckte att den där inkräktaren kunde åka hem nu, men han har vant sig och nu kan de dela hundkoja och åka bil, tom leka litegrann. Vi börjar hitta våra rutiner.

Ser fram emot den härliga valptiden och en tid av lugn och ro då jag inte ska jobba så mycket utan ta hand om min flock och mig själv.

8JSfyWOHVyoFzSvU3ud9jGvP7p-hhZ_J8FjyUzfJXm4=w139-h104-p-no

SVRE4D8f9ONe7cY7BUPfaUAPuAA_nWh2iU0wsma7B7Q=w104-h139-p-no

_EZxdQ8z4g4pr5ytewiqtDVUZBFDrSdvO5d9TbmBJZo=w139-h104-p-no

Senast ändrad:

Så kul, grattis till lillprinsen, det kommer nog att bli jättebra. Känns kul att jag var där när han "tillverkades" nere i Frankrike, ska bli roligt att följa honom! :)

Nu ska vi se om jag lyckas......

.............nä. Det gjorde jag inte. Det blev bara kryss :(

Ladda upp bilden här: http://www.imageshack.us/
Sedan trycker du på Image links, kopierar Direct link och klistrar in dem mellan dessa [/*img], ta bort stjärnan. Klart!

kl
Min lille är inte så liten längre

[img]http://img20.imageshack.us/img20/5548/bsx3.jpg

Men han är charmig! :D

smx9.jpg

Så kul, grattis till lillprinsen, det kommer nog att bli jättebra. Känns kul att jag var där när han "tillverkades" nere i Frankrike, ska bli roligt att följa honom! :)

Tack tack :) Vi är helförtjusta. Han har ju bara bott hemma knappt en vecka men känns redan så självklar i flocken. Och helt okomplicerad. Idag var vi och miljötränade på distriksveterinärstationen där det finns bra saker som en våg att kliva upp på och en metallgallertrapp som kan vara lite läskig. Jaha, ska vi gå upp här? OK. Ska vi gå ned? OK. Aha, du har kyckling - då vill jag göra det igen :)

u ska vi se om jag får vara med i tråden,för den bruksanvisningen fattade tom jag :o hoppas jag

http://img818.imageshack.us/img818/563/z9o4.jpg[img]

O inte fan funkade det :banghead:

prövar igen på annat sätt
[IMG]http://img818.imageshack.us/img818/563/z9o4.jpg

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Så kan jag äntligen presentera lilla Gissa,4 mån och 15 dagar idag.
Första gången på agility banan,tyvärr försvann vippbräde kortet från mobilen.

j5dc.jpg

Vad glad jag är att jag inte är ensam om detta. Trodde jag skulle bli utskrattad på Buke för att inte klara av att lägga in bilder efter att ha hängt här så länge :D

Nu ska jag försöka mig på tips nr 2. Håll tummarna.....:crazy:

Valde du direkt link? och kopierade den?
Sen väljer du symbolen som ser ut som en bergstopp på ett brev,ta bort http:// och klistra in det du tidigare kopierade.på det igen!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka