Sv: Valp 2013

Kom igen nu Frasse......visa dig!!! :nailbiting:

OURvmKtyECxjrqykYfZ-QupwjzjwEzBAcfIzhm-Q4w=w276-h207-p-no

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......................................
:bump::banana::banana::up:

På den första bilden var Frasse bara 8-9 veckor. På denna ca 4 mån....Han blir 8 månader nu så jag har lite att ta igen. Säkrast för er att ni säger att han är förbaskat söt nu när jag kämpat så med att få in bilderna ;)

313.jpg

Det kan vara väldigt jobbigt för ett litet skägg att flytta hemifrån :)

070.jpg

Hur gör man för att lägga in flera bilder i samma inlägg?

Vågar vi? Tror du det gamla stannar kvar eller försvinner? :D

Okej....jag offrar mig ;)
Först ut. Sagostund och ett äkta schnauzerstirr som bara ett skägg kan ha om de inte får tillräckligt med uppmärksamhet :D

229.jpg

Sen en härlig cykeltur med Lillhusse en sommarkväll

227.jpg

kl

Kanske snart kommer höra hit äntligen!!:D Ska åka och titta på en ev. valp i helgen, pirrigt men såå spännande och roligt samtidigt. Finns det någon mer i kulisserna som har en valp på gång innan årets slut?:)

Haha varsågod! Vad stolt jag blir över era första kliv i bildvärlden ;) :D Söt liten hunding!

Din med Voff! Man blir schnauzersugen, fast en större modell!

På den första bilden var Frasse bara 8-9 veckor. På denna ca 4 mån....Han blir 8 månader nu så jag har lite att ta igen. Säkrast för er att ni säger att han är förbaskat söt nu när jag kämpat så med att få in bilderna ;)

313.jpg

Han är så söt att jag tror jag vill ha ett en liten skäggig hund nästa gång :love: (ja jag har redan börjat titta på valpar fast min inte är fem månader än :p det är f-n mig beroendeframkallande med hund)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst
  • Kollagentillskott?

Omröstningar

Tillbaka