Sv: Valp 2013
*kl*
Förbanade kräkmedel till byracka!
Vi har varit till staden och shoppat idag! Han har uppfört sig sååå bra, snällt lagt sig och väntat med mig eller husse medan den andre varit inne i en affär. Sett duvor, andra hundar, skateboards, cyklar, moppar osv. Varit sååå fin!
För en timme sen >_< skulle ut o kvällskissa. Han är lös som vanligt på gården och vi leker lite, så går han runt huset till framsidan, jag går runt andra vägen och kallar på honom. Då tittar han på mig och vänder sedan helt om och sticker >_< springer in hämtar godis och börjar locka.
Icke sa nicke, jag gick upp till brevlådan (100m) och tänker att om jag hämtar posten och han får sitt reklamblad kanske han följer med.
Icke. Han stack över grannens gård och upp till nästa granne (200m till) och deras hundgård. Där får jag tag i honom.
Börjar släpa hem honom i nackskinnet för hade inte fått med mig kopplet, tappar honom, han sticker all världens väg åt ett helt annat håll.
"Skit i det då hundjävel" (pedagogisk som jag är) och började gå hem.
Fräser åt sambon att då får han fan stanna ute. Då kommer han gåendes så snällt. Men skulle INTE in.
Satte honom i löplinan och gjorde inkallningsövningar, nu ligger han utslagen i hallen och jag kokar.
Trots i samband med att han började lyfta på benet när han kissar. Jag inser vilken rolig tid jag har framför mig >_< ge mig styrka.
Älskade jävla kräkmedel
Och nu började han tugga på eluttaget... wtf!?