Valp 1 har anlänt

Gnist

Trådstartare
En hane var som tittade ut först :D

20071017-Hane_1_1_mindre.jpg

20071017-Hane_1_2_mindre.jpg

Sv: Valp 1 har anlänt

Jisses så söt och alldeles nyckläckt :)
Hur många blir det totalt tror du ???

Tackar :)

Bra storlek på valparna och de är pigga, livliga och söker sig till spenarna tämligen omgående :banana:

Senil och blind i natten är jag :o

Har just nu 3 tikar och en hane :o :eek: :o

Undersöker ju inte så ingående det första jag gör och nu när de är torra och mätta så upptäckte jag ju min fadäs :rofl: ;)

Jaha och med vilken rätt lägger du ut sådana bilder?
Det borde vara förbjudet!!!! :mad: :D

De är ju så otroligt söta. Man blir ju så sugen på en valp igen fast vi hade tänkt vänta några år.

Suck, att lägga ut bilder på valpar borde som sagt vara förbjudet. Valpar är som en drog, det är svårt att nöja sig med bara en.

Har du kommit på några namn till de små liven?

Mvh

Tora (som nu tack vare dig sitter här och suckar och minns när våran lilla terrorist var valp)

Tack :)

Tik och valpar mår alldeles förträffligt bra och vilar just nu. Eller, ja tiken vilar och valparna diar för fullt :D

Härliga bilder!

Tror du att det kommer någon mer eller är det färdigt?

Något är nog på gång i alla fall. Hon är orolig och krystar och det känns som att där finns en valp till, men det kan ju vara ett av livmoderhornen jag känner.

Bara att vänta och se..

Hon har varit ut på en snabb kissrunda och druckit lite vatten och nu ligger hon i lådan med de små :love:

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 278
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 043
Senast: Myrten
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 379
Senast: Tonto
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 570
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka