Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sammy avskydde välling i början, värsta smörjan som fanns tydligen testade alla sorter tyckte jag sen fick jag en provpåse med nestle fullkorn nattvälling, grov som hästfoder.. Den va smaskens!! Han gillar fortfarande inte ”len” välling utan den ska vara grov.Finns det fler som har barn som hatar välling? Lucas verkligen avskyr välling, så han får gröt istället som sista måltid innan nattning.
Ja, jag försöke byta ersättning mot välling för lite mer mättnad. Men nej, det var inte drickbart enligt dottern.Finns det fler som har barn som hatar välling? Lucas verkligen avskyr välling, så han får gröt istället som sista måltid innan nattning.
Inget av våra tre barn har gillat välling. De kunde äta både utpumpad mjölk och ersättning ur flaska när det behövdes med välling var tvärdiss. De åt gröt och när de blev större- mat eller kvällsmacka. Välling är inte nödvändigt på något vis, däremot säkert smidigt om barnet gillar det.Finns det fler som har barn som hatar välling? Lucas verkligen avskyr välling, så han får gröt istället som sista måltid innan nattning.
En portion välling ses som samma sak som en portion gröt. Det är lite samma sak dom båda.Jag ger ju gröt till kvällen, var lite osäker på om det var ok känns som det mer är frukost men så länge han äter det och är mätt och nöjd så ska jag vara glad =).
Vi skippade välling och gröt och gav inte mat innan nattningFinns det fler som har barn som hatar välling? Lucas verkligen avskyr välling, så han får gröt istället som sista måltid innan nattning.
Ge det han vill ha och var glad att han äter gröt, det är mättande och bra. Du behöver inte oroa digJag ger ju gröt till kvällen, var lite osäker på om det var ok känns som det mer är frukost men så länge han äter det och är mätt och nöjd så ska jag vara glad =).