Sv: VAlla!

Inte tävla, men jag kommer dit å glor, jag bor 5 minuter där ifrån.

jaha varför ska du inte rida SM? Det missar man väll inte frivilligt... :crazy:

ja vad skall man säga :cry: blev igår op i höger armbåge och om allt går vagen får jag lov att ta stygnen torsdagen samma vecka som sm :mad:

trodde faktiskt att det bara var ett enkelt litet ingrepp, men ack som jag tog fel.

idag mår jag pest och armen är som en fotboll kan inte röra den alls. de räknar med att jag i bästa fall kommer att ha full styrka i armen om ca 4-5 v :cry:

Senast ändrad:

Nämen herregud vilken otur!!! Du har inte haft någon tur med dig dom senaste åren, hoppas du kommer igång så fort som möjligt iallafall :bump:

Till trådskaparen: Ja jag rider väl förmodligen NM (behöver lite pengar) :angel: SM blir det väl förmodligen inte för mig heller eftersom jag rider Världscupen helgen innan, kanske blir lite väl tufft :crazy:

*putt*
Det måste väl va en himla massa folk som ska rida i Valla?

Ska antagligen dit med Anna, eftersom det inte blir nåt Luhmühlen för oss längre... :(
Lastbilen har lagt in ansökan om strejk, jäkligt dålig timing! :devil:

Planen är att rida i Valla, dock inte NM eftersom jag är ett år för gammal..Men klassen är ju öppen så förhoppningsvis kommer jag ändå..

aicha skrev:
*putt*
Det måste väl va en himla massa folk som ska rida i Valla?

Ska antagligen dit med Anna, eftersom det inte blir nåt Luhmühlen för oss längre... :(
Lastbilen har lagt in ansökan om strejk, jäkligt dålig timing! :devil:

Vad skall hon dit och göra, kan inte hon stanna hemma :angel:

*desperat behov av pengar* :crazy:

har 2 kompisar som ska rida NM för ponny å en av dom på stor häst oxå!! :bump:

Haha! :devil: ;)

Fast hon åker ju visserligen dit med skäcken, så då borde det ju inte vara några problem..?! :devil: :cool:
Då "ses" vi nog där då...ska allt spana in vem du är! :D Jag tror aldrig jag har sett dig IRL.

Klart du ska släpa dig ner från storstan! :idea: Skönt med tävlingar som är så nära.. :smirk:
Jag missar nog visserligen hoppningen på söndagen, ska hem till Jönköping på 25-årsfest [börjar ju bli gammal nu.. :angel: :cool: ] på lördagkvällen...finns en liiiten risk att det inte är riktigt lagligt att köra upp på söndag morgonen igen.. :angel:

Tror inte jag kommer ner, jag tävlar hoppning den helgen och lille G behöver alla starter han kan få före sommarn tyvärr. Strömsholm då?

Nope, blir inget Strömsholm för mig, har sista tentan på fredag, sen är det sommarlov! :banana: Sticker till Italien på tisdag :bump: , så jag måste hem till Jönköping i helgen å hämta resväska å lite sånt. Hade tänkt å köra upp å se terrängen på söndagen, men det blir ett jäkla farande isf, för jag måste va tebax i Gbg på måndagen.
Men om du är där så ge Anna en rejäl lyckospark! :devil: Jag håller alla tummar jag har att den svarte divan ska sköta sig! Sen så ska Hebbe debutera ***, spännande värre! :)

Har dålig koll, vad har du för hästar nu?

Vad synd! Ska gärna sparka på Anna! :devil: ;)

En liten grå sexåring som ligger rätt mycket efter och som gick sin första 1,10 i lördags, hoppas hinna debutera 1,20 samma helg som Valla.
Den bruna åttaåringen springer dressyr fn. :eek: Hoppas kunna köpa loss den i sommar, bara matten bestämmer sig nångång... :smirk:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Flera timmar per dag sju dagar i veckan i stallet och på hästryggen. Nu börjar det ge resultat för Selma Lundberg. 15-åringen från...
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 13-åriga Agnes Wallberg tävlar tillsammans med sin ponny Aramis i ridsportsgrenen fälttävlan. Under helgen var de nere i Skövde och...
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Gunnar
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
658
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod