Välkommen till familjen

Hazel

Trådstartare
Eller välkommen till familjen mjölk som min sambo säger :D

I fredags påbörjades vår provmånad av en ny familjemedlemm. Vi har haft honom här innan men då har vi bara passat honom. Nu är det alltså "allvar" och jag hoppas såklart att han kan stanna!

Den nya medlemmen är en kineshane. Han är 7 år gammal och jag har kännt honom i stort sett hela livet. Han trivdes inte med dom andra hundarna i hemmet och därför fick vi nu möjligheten att prova om han kan komma att trivas här istället.

Det är ju en liten omställning att helt plötsligt ha en liten vovve att tänka på men det är det värt!

Här kommer en bild på yrvädret

P6190138.jpg

Sv: Välkommen till familjen

Hej! =)

Vad söt han var! Ser jättefin ut ;)
Hoppas att det går jättebra och att han får stanna hos er resten av sitt liv!

Hur känns det nu då? =)
Kramis

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 810
Senast: Imna
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 449
Senast: Mirre
·
Hundavel & Ras Blir verkligen knäpp..har suttit senaste veckan och spånat på en ras som skulle kunna vara perfekt för oss här hemma..Men det är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 183
Senast: Lady_A
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 863

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden
  • Hjälp

Hästrelaterat