R
RebeckaKihlberg
Min ponny är förtillfället utlånad,men kommer väl tillbaks till mig inom 1år och tankarna går kring att börja köra seriöst med honom och kanske testa och tävla, vagnen jag har nu duger mest till hobbykörning såvida den inte byggs om (ordentligare hjul och skaklar, men jag har haft span på ett par andra vagnar...vilken hade ni valt av dessa två?..tänk dig att de ska använad i vanlig vardags körning, till träning och tävling.
Pris: 6900kr
7900kr
Nackdelen som jag ser de nu är tyvärr att de beställs ifrån de företag jag från början beställde en likadan vagn som jag har idag och jag väntade ½år innan jag tröttnade och avbeställde + en "tvist" om en fraktkostnad på ett felskick dom gjort...så jag är tyvärr lite tveksam.
Tar gärna emot tips om andra företag som har bra vagnar som inte kotar ½förmögenhet.
Pris: 6900kr
7900kr
Nackdelen som jag ser de nu är tyvärr att de beställs ifrån de företag jag från början beställde en likadan vagn som jag har idag och jag väntade ½år innan jag tröttnade och avbeställde + en "tvist" om en fraktkostnad på ett felskick dom gjort...så jag är tyvärr lite tveksam.
Tar gärna emot tips om andra företag som har bra vagnar som inte kotar ½förmögenhet.