Vagnar & inkörning

C

Calimero

Vagnar & inkörning

Hej
Jag ska snart börja köra in min nu tvååriga häst. Problemet är bara var man kan få tag i en bra vagn. Har tittat runt på säljsidan efter rockards men inte hittat någon bra.
Är det någon här som vet var man får tag i vagnar runt stockholmsområdet, gärna begagnade?

Tar också gärna emot tips om hur ni går tillväga vid en inkörning?

:confused:

Re: Vagnar & inkörning

Det FINNS bra vagnar på begagnatmarknaden! Kolla annonser VARJE DAG och hittar du någon intressant så hör av dig DIREKT. Ring helst, maila om du ej får svar på telefon. Eftersom jag själv har sålt en del vagnar så vet jag att de som ringer ofta är mer seriösa än de som mailar. Mailar du och vill har svar, sätt ut ditt telefonnummer i mailet. Då är det större chans att man får svar, eftersom det upplevs som mer seriöst.
Sätt ut köpesannonser och beskriv vad du är ute efter och till vilken sorts häst.

Tänk på att man får vad man betalar för. Bra vagnar är inte helt gratis...(som vissa faktiskt tycks tro).

Ta kontakt med en vagnsåterförsäljare om du är beredd att betala lite mer. De kan kontakta dig när de får in ett lämpligt objekt.

Lycka till!

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
853
Senast: Cattis_E
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 262
Senast: Derivata
·
Körning Min ponny som precis är inkörd skenade igår med sin rockard. :( Orsaken var att svängeln lossnade och slog i hennes bakdel och sedan...
2
Svar
36
· Visningar
5 930
Senast: Lynxsa
·
Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
1 388
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skötsel av utedass
  • Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV