Vagn för S40?

M

Maxmax

Vi har en Volvo s40, bagaget är relativt stort men öppningen in är väldigt liten. Är det någon som vet någon bra vagn för nyfödd som kan få plats i den???

Sv: Vagn för S40?

Vår Brio kombi går in i Volvon på tvären. Men man får ta bort den där "hatthyllan" bak. Och det är precis så det går.

Mitt tips är att när ni åker o ska köpa vagn så ta med bilen och testa att ställa in vagnen; så gjorde vi.

Min sambo har en Volvo V40, är ju samma strl som eran S40, ant tom lite större bagage. Vi har osså en Brio kombi, precis som Björk, den går in på tvären, men sedan är det verkligen fullt i bagaget, rymms inget mer.

Hur är Camelon att köra på ojämn mark? Been är ju inte så rolig och Cam har ju också väldigt små hjul fram.

Jag tycker den klarar sig bra på typ gräsängar och skogen men man bör inte gå allt för länge på kullerstenarna i gamla stan :D Iof somnade dottern VÄLDIGT gott ;) *älskar sin buggis*

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 151
Senast: Jahopp
·
Övr. Barn Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen. Jag söker en väska helst på hjul...
Svar
10
· Visningar
806
Senast: turbofling
·
Relationer Ni som har det, har det fungerat bra? Gjorde det ont att sätta in? Hur har mensen blivit? Jag har hela livet ätit p-piller, men är just...
2
Svar
29
· Visningar
1 242
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar