Väggdekor

MissFideli

Trådstartare
Jag har 3 vita, trista garderobsdörrar i mitt sovrum. Kan man piffa upp dom med väggdekor? Och kan man då sen ta bort dessa utan märken?

Sv: Väggdekor

Vi hade det på våra garderober i sovrummet. Nu vet inte jag vad du har för material som du ska sätta väggdekoren på men vi hade tapet på våra dörrar. Och när vi skulle ta bort dekoren så åkte ju självklart tapet med av. Vi visste att det antagligen skulle bli så men ansåg att den lilla summan det kostar att sätta på dom få tapetsnuttar som behövs för att tapetsera om ett par garderobsdörrar var värt att :D Vi köpte två rullar på typ maxi eller nått för kanske 100kr och smäckte dit innan vi skulle flytta.

Sv: Väggdekor

Jag har inte satt upp väggdekor, men tagit ner en hel del, och inga har lämnat märken eller tagit med sig färg eller tapet. Då har de inte suttit i direkt solljus, kan tänka mig att det kanske kan påverka hur materialet under reagerar på dekoren.

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hemmet Vårt hus är litet - VÄLDIGT litet. För det mesta är jag fullt nöjd. Mindre utrymme att städa :D ! Men drömmen har väckts om att lägga...
2
Svar
21
· Visningar
1 731
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Just nu har jag precist börjat sista året på gymnasiet men samtidigt gick min älskade häst bort för ca en månad sen. Sedan dess har jag...
Svar
14
· Visningar
556
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.