Lena Furberg
Trådstartare
Vår familj skulle behöva en liten semestertripp tillsammans, men jag är jätteparanoid över vad jag ska göra med min hund! Vi har inga släktingar eller vänner som är redo att ta hand om en stor, visserligen jättesnäll, men vild och intensiv tokstolle till hund på 47 kilo, och pensionat ... jag får ångest! Tänk om dom tar i med hårdhandskarna med honom och knölar ihop honom när han är vild och busig? Tänk om han är en Förändrad Hund när vi hämtar honom??
Har ni erfarenhet av Hundpensionat (vi bor i nö Skåne om nån vill PM:a mig med tips!) och stor, vild, drumlig hund?
I vanliga fall har vi honom alltid med oss på resor, men nu tänkte vi kolla in Spanien och jag tror inte han skulle vilja sitta i bil ända dit ner...
Usch, jag får ont i magen vid blotta tanken på att lämna min älsklingsvovve till okända och gå därifrån!!!!! Självklart skulle vi "provköra" en natt då och då för att testa läget lite, men iallafall...
Har ni erfarenhet av Hundpensionat (vi bor i nö Skåne om nån vill PM:a mig med tips!) och stor, vild, drumlig hund?
I vanliga fall har vi honom alltid med oss på resor, men nu tänkte vi kolla in Spanien och jag tror inte han skulle vilja sitta i bil ända dit ner...
Usch, jag får ont i magen vid blotta tanken på att lämna min älsklingsvovve till okända och gå därifrån!!!!! Självklart skulle vi "provköra" en natt då och då för att testa läget lite, men iallafall...