Värst vad bråttom man kan ha...

Sv: Värst vad bråttom man kan ha...

men åååååh så sööööt!!! :love::love::love:
brukar inte heller tycka att bäbisar man inte har en relation till är söta men nu...... :bow:

jätte GRATTIS till lillprinsessan :banana:
 
Sv: Värst vad bråttom man kan ha...

Grattis till en jätte söt liten bebis och vad skönt för dig att det gick så fort och lätt och att du slapp sömnad i underlivet (inte roligt).
 
Sv: Värst vad bråttom man kan ha...

Stoort grattis till bedårande söt liten unge! :bump:

Åhh, jag vill också att förlossningen ska gå sådär snabbt och smidigt. :angel:
 
Sv: Värst vad bråttom man kan ha...

Vilken drömförlossning! Om jag blev garanterad en sådan förlossningen skulle jag evetuellt kunna tänka mig att skaffa en till :p. Supersöt bebis!
 
Sv: Värst vad bråttom man kan ha...

Tack alla!
Har ju knappt tid med buke nu, viktigare grejor finns att titta på :love:
uppdaterar med mer bilder framöver
 
Sv: Värst vad bråttom man kan ha...

Tack alla!
Har ju knappt tid med buke nu, viktigare grejor finns att titta på :love:
uppdaterar med mer bilder framöver

helt underbar liten flicka du fick!
värsta drömförlossningen! Jag sprack och har fortfarande ont efter 4 månader!
 
Sv: Värst vad bråttom man kan ha...

Grattis vilken sötnos, är det hästar på pyamasen/bodyn? Vart har du köpt den?


Låter som du och jag kan föda barn tillsammans sen på heltid :D

05:05 Vaknar av att vattnet går
06:10 Börjar få värkar
06:30 Känner att jag inte pallar å va hemma längre
07:15 Inskrivna på förlossningen
07:45 Får lustgasmasken i handen lagom till 1a krystvärken
08:04 Var Rasmus ute

Jag sprack inte heller någonting :eek: Jag var bombsäker på att jag skulle behöva sy typ 20 miljoner stygn bara för de gick så fort!
 
Sv: Värst vad bråttom man kan ha...

Grattis vilken sötnos, är det hästar på pyamasen/bodyn? Vart har du köpt den?


Låter som du och jag kan föda barn tillsammans sen på heltid :D

05:05 Vaknar av att vattnet går
06:10 Börjar få värkar
06:30 Känner att jag inte pallar å va hemma längre
07:15 Inskrivna på förlossningen
07:45 Får lustgasmasken i handen lagom till 1a krystvärken
08:04 Var Rasmus ute

Jag sprack inte heller någonting :eek: Jag var bombsäker på att jag skulle behöva sy typ 20 miljoner stygn bara för de gick så fort!

Haha, direkt efter förlossningen så var jag bara tvungen att fråga om jag var helt förstörd där nere. Tänkte oxå på att det gick så fort och man är förstföderska. Men jag tappa nästan inget blod heller och blöder typ ingenting efter heller. Svider inte när jag kissar.
Det roligaste är nog nästan att jag bara var jätte lite öm där nere, men var skitöm där de lagt ryggbedövningen :rofl:

Tror jag köpte pyamasen på Ullared, det är hästar och kycklingar på den :love:.

Jo vi kanske ska starta en bebisverkstad, det kommer gå som på räls :D
 
Sv: Värst vad bråttom man kan ha...

:love::love::love: ååh villken goding. Blir liiite avis, dom e bara så goa, bäbis lukten ska vi inte äns prata om......:love::love:

Lycka till !!!!!
 
Sv: Värst vad bråttom man kan ha...

Haha, direkt efter förlossningen så var jag bara tvungen att fråga om jag var helt förstörd där nere. Tänkte oxå på att det gick så fort och man är förstföderska. Men jag tappa nästan inget blod heller och blöder typ ingenting efter heller. Svider inte när jag kissar.
Det roligaste är nog nästan att jag bara var jätte lite öm där nere, men var skitöm där de lagt ryggbedövningen :rofl:

Tror jag köpte pyamasen på Ullared, det är hästar och kycklingar på den :love:.

Jo vi kanske ska starta en bebisverkstad, det kommer gå som på räls :D

När jag kom upp på BB sa sköterskan där att jag blödde 400ml, men nu har jag fått min förlossningsjournal och jag blödde bara 200ml! Hade dessutom ett Hb värde som låg på runt 140 hela graviditeten, jag fick t.om lov att sluta äta järntillskott fast jag bara tog varrannan dag!


För mig sved det, fick ett 1-2 cm långt litet fjuttigt j*vla skrapsår! Men det läkte fort.


Jag har velat åka till ullared jätte länge, måste nog ta mig dit :D Rasmus har bara döskallar och bilar på sina kläder i princip! Fast han har 1 rosa och 1 lila urvuxen pyamas if ;)
 
Sv: Värst vad bråttom man kan ha...

Haha!

Min förlossning var också fyra timmar och jag sprack ingenting och kände mig sååå jäkla peppad efteråt. Kan man garantera såna förlossningar varje gång till mig så kan jag skaffa 100 barn! :)
¨
Grattis förresten!
 
Sv: Värst vad bråttom man kan ha...

Grattis till det lilla underverket Tyra! Vad söt hon är och tuff med sitt coola påslakan. Jag tycker att hon ser ut som att hon kommer bli en toppenryttare...
 
Sv: Värst vad bråttom man kan ha...

Jag tycker att hon ser ut som att hon kommer bli en toppenryttare...

Jag säger bara yehaa :rofl:
Bara för att jag har sånna framtids förhoppningar på lill Tyra så är jag säker på att hon tar pappas intressen istället, fotboll, hockey mm :eek::D
 
Sv: Värst vad bråttom man kan ha...

Nejdå, de gäller att lära dom från början :p Du får börha träna henne redan nu ;)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Åh, äntligen får man lite tid! :) Tänkte berätta om min förlossning, som jag bara upplevde som positiv! Födde en liten son på BF+6 Var...
Svar
12
· Visningar
1 119
Senast: MittNyaJag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp