Vädertråd 2!

+12,5 och mulet på min innergård här utanför Luleå 😲

Snön smälter i floder... Jag krattar och hackar i hagen för att göra lämpliga smältvattenfåror 😅

Har sager prognosen 6*C just nu ... lite senare i dag 12*C ... MEN sedan gar det uppat. 15*C under helgen och pa Tisdag 18*C for att sakta bli varmare ... och upp till 28*C nasta helg.
Varen ar har pa riktigt!!! :banana::banana::banana:

Ett tunt moln tacke som spricker upp da och da. Den officiella temperaturen ar just nu 19*C (matt i skugga) och har ar det halvt sol och narmare 26*C och det ser ut som om det snoar da parontradet tappar blombladen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner att jag behöver miljöombyte, rejäl värme, sol, salta bad, god mat... Det var något jag gjorde ofta innan jag blev sjuk för...
2
Svar
22
· Visningar
981
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Sonen fick pengar av farfar i julklapp och vill köpa ett gaming-headset till PlayStation 5. Jag spelar inte och känner mig helt...
Svar
6
· Visningar
244
Senast: Sasse
·
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
274
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka