Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nur är frågan - vad tror du på? Guds skapande hand, eller evolutionen?Vad hände där emellan då, låg äggen och väntade på hönorna?
Nur är frågan - vad tror du på? Guds skapande hand, eller evolutionen?
Tråden handlade om vad som var först, hönan eller ägget.Handlade inte tråden om hönor? Borde du inte fråga vad hönan tror på istället?
Eller handlade tråden om ägg?
Först till vadå?Har funnit vederhäftiga bevis på att den ena var före den andre;
Sorry, men jag har inte ställt någon fråga.Först till vadå?
Jag tror du måste specificera din fråga mer
I rubrikenSorry, men jag har inte ställt någon fråga.
Har du sett på fanken! :0oI rubriken
Så nu undrar jag - först till vadå?Har du sett på fanken! :0o
Den såg jag inte komma..!
'Först' indikerar väl tid, så the extended version skulle möjligtvis bli 'först på tidsaxeln'Så nu undrar jag - först till vadå?
Eller är frågan om vi tror på evolutionen eller att gud skapade jorden och allt liv?
Har funnit vederhäftiga bevis på att den ena var före den andre;
Det är jättebra att 'alla' vet det.Ja?
Det vet väl "alla"? Att dinosaurier lade ägg och fanns innan fåglar?
Men, men , men är det inte bevisat att fåglar är dinosaurier. När en ser rörelsemönster och ljudet av speciellt tranor så tror jag det. De senaste rönen säger , som jag förstår det, att dinosaurier bar fjädrar.Ja?
Det vet väl "alla"? Att dinosaurier lade ägg och fanns innan fåglar?
@kryddelydd @Jeffery nu hittade jag en wikipedialänk. https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Fåglarnas_uppkomst_och_utvecklingMen, men , men är det inte bevisat att fåglar är dinosaurier. När en ser rörelsemönster och ljudet av speciellt tranor så tror jag det. De senaste rönen säger , som jag förstår det, att dinosaurier bar fjädrar.
Jag läste en kurs om dinosaurierna och deras närmaste släktingar idag är ju fåglarMen, men , men är det inte bevisat att fåglar är dinosaurier. När en ser rörelsemönster och ljudet av speciellt tranor så tror jag det. De senaste rönen säger , som jag förstår det, att dinosaurier bar fjädrar.