Arbetskläder står jobbet för eftersom det är en del av vår skyddsutrustning.Ni som knappt köper kläder, har ni arbetskläder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Arbetskläder står jobbet för eftersom det är en del av vår skyddsutrustning.Ni som knappt köper kläder, har ni arbetskläder?
När mina arbetskläder blev för slitna blev de stallkläderArbetskläder står jobbet för eftersom det är en del av vår skyddsutrustning.
Så gjorde jag på mitt förra jobb, nuvarande ställe måste dom gamla lämnas in för att få nya.När mina arbetskläder blev för slitna blev de stallkläder
Jag tog bara bort logganSå gjorde jag på mitt förra jobb, nuvarande ställe måste dom gamla lämnas in för att få nya.
På mitt jobb hyr de arbetskläderna.Jag tog bara bort loggan
Min skyddsutrustning är hjälm, reflexväst och stålhätteskor så måste köpa kläder till jobbet med jämna mellanrum, dock sitter jag på kontorArbetskläder står jobbet för eftersom det är en del av vår skyddsutrustning.
Vad gör dom med de gamla kläderna vet du det?Så gjorde jag på mitt förra jobb, nuvarande ställe måste dom gamla lämnas in för att få nya.
Ingen aning.Vad gör dom med de gamla kläderna vet du det?
Hur mycket känner du att du vill spara varje månad?Ja, jag har också en rätt god ekonomisk situation. Bra lön, inga lyxiga utgifter, inga barn osv.
Jag vet ju att jag kan ha råd med häst, men inte utan att förändra hur jag spenderar mina pengar.
... för att ha tid, ork och pengar för att kunna ha häst?
Okej! Beror ju på vad man får i lön såklart men låter rimligt jag sparar ca 25-30% men har ju ingen hög lön just nuJag kan inte svara för @MiniLi , men jag vill spara ca 10% av min lön långsiktigt.
Idag utan häst kan jag också spara 25-30%, men inte om jag hade hästOkej! Beror ju på vad man får i lön såklart men låter rimligt jag sparar ca 25-30% men har ju ingen hög lön just nu