Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
linnsan skrev:om man ä 15 kan man skriva en annons om tillridnign av hästar då ?
om man får hjälp och åker på lektioner förstås....tycker det är jätte kul att utbilda hästar...håller på att rida in min unghäst och har utbildat en shettis i dressyr,western och hoppning..han e jätte duktig...skriv vad ni tycker om detta....för ja skulle tycka att det va jätte kul....
Det finns ett stort problem här...om det blir fel, vad gör du då??? Kan du garantera ett resultat?...Nej, eftersom du inte är myndig och inte har ett företag...för du har väl inte någon ansvarsförsäkring?linnsan skrev:om man ä 15 kan man skriva en annons om tillridnign av hästar då ?
om man får hjälp och åker på lektioner förstås....tycker det är jätte kul att utbilda hästar...håller på att rida in min unghäst och har utbildat en shettis i dressyr,western och hoppning..han e jätte duktig...skriv vad ni tycker om detta....för ja skulle tycka att det va jätte kul....
Det är stor skillnad på att jobba med en egen som man haft sen den var 1,5 år...som inridare får man hem ohanterade unghästar som i vissa fall ifrågasätter och frågan är då...vad gör du?...Inte så självklart att man reder upp ett halvblod på 600 kg som redan lagt sig till med "egna" idéer...och det är inte enklare med en okänd ponny:smirk:linnsan skrev:fast ja håller ju redan på att utbilda min snart 4 åriga d-ponny så ja vet vad som krävs...
Ja, men det är ingen skillnad vad det gäller resultatkrav och ansvar.linnsan skrev:fast jag skulle bara rida till ponnyer..