Vad tycker ni?

S

Shamrock

Tycker ni att man kan ha mörkblåa ridbyxor till en grå kavaj på en klubbtävling? Har växt ur mina vita...

Sv: Vad tycker ni?

Shamrock skrev:
Tycker ni att man kan ha mörkblåa ridbyxor till en grå kavaj på en klubbtävling? Har växt ur mina vita...

Jag skulle inte valt det, men det är ju tillåtet-

Då skulle jag hellre ha en snygg kort jacka till, kavajen till blå byxor ser nog lite konstigt ut. Fast på en klubbtävlingen spelar det ju inte så stor roll!

Lycka till :) !

klart man kan ha, det är dessutom fullt tillåtet om klubben inte har några egna regler, sen hur snyggt det verkligen är vet jag inte. Jag tävlar dock i mörkblå kavaj och gråa ridbyxor och det tycker jag ser bra ut.

Jag skulle inte ha det. Tycker inte marin och grått är så snyggt tillsammans på vanliga kläder heller.
Men nått som är snyggt om man nu inte vill ha vita byxor är svart kavaj och ljus/mellangrå byxor. Det är skitsnyggt, ser lite uniformsaktigt ut! :d

Liknande trådar

Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 929
Övr. Hund Husky finns ju i en hel del olika färger och teckningar. Vit, svart, svart-vit, brun, brun-vit, viltfärgad, tror jag det heter, grå...
2
Svar
24
· Visningar
1 761
Senast: geting
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 200
Senast: ameo
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 299
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar