Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avvakta till du druckit några flaskor till och se om du fortfarande tycker samma..Känner ingen som helst skillnad![]()
Avvakta till du druckit några flaskor till och se om du fortfarande tycker samma..
Jag tyckte inte det var så mycket skillnad (men lite) först, men några flaskor senare var det en helt annan femma.
Will do. Jag dricker bara ur burk, vet inte om det gör nån skillnad.
Har inte testat den nya i burk än faktiskt. Annars gillar jag brukar bäst överlag.Will do. Jag dricker bara ur burk, vet inte om det gör nån skillnad.
Jag har också tänkt tanken att köpa på mig massor och massor..På jobbet dissades den nya av två zero-fantaster. Inte alls lika god. Det diskuterades uppköp av stora grossistpartier för att skjuta upp lidandet.
Själv förstår jag inte finessen med att dricka cola eller läsk alls längre, även om jag fler i tiden gjorde det nån gång ibland.
Vad dumma de är! Jag vill inte ha en Zero närmare vanlig cola i smak, jag vill ha en Zero med Zerosmaken! Det är ju den jag gillar, jag är inte alls lika förtjust i vanlig cola, den är så söt! Varför ska allt vara så sött! Light brukar annars smak lite ...beskt eller kemiskt eller så men Zero smakar vanligtvis gott. förutom nu, nu har den en konstig bismak, lite kemisk tycker jag. Inte alls ok att ändra från bra tillBlä-svar från coca cola..
Kan någon mer härja lite? Någon som orkar samordna något?
Kanske är inte bara skriva på messenger bästa vägen?
Skriv det till dem!Vad dumma de är! Jag vill inte ha en Zero närmare vanlig cola i smak, jag vill ha en Zero med Zerosmaken! Det är ju den jag gillar, jag är inte alls lika förtjust i vanlig cola, den är så söt! Varför ska allt vara så sött! Light brukar annars smak lite ...beskt eller kemiskt eller så men Zero smakar vanligtvis gott. förutom nu, nu har den en konstig bismak, lite kemisk tycker jag. Inte alls ok att ändra från bra till!
Jag får väl bemöda mig, vill ju ha tillbaka den vanliga!Skriv det till dem!
Ska den smaka sådär kan man ju nästan lika bra dricka sötsliskig Pepsi max liksom..Jag får väl bemöda mig, vill ju ha tillbaka den vanliga!
Zero är till för Zerosmakarna och de som vill ha sött kan dricka cola original tycker jag! Varför förstöra en hel smak bara för att locka "fler" att dricka Zero? Puckon!
Nu gillar jag ju Pepsi max, men ska det vara så är det helst den vanliga zero, sedan pepsi max, sedan vanlig cola och sist vanlig pepsi, som nog är sötast/mest kemisk- minns inte eftersom jag inte druckit den på evigheter nu. Men jag föredrar jag zero framför max eftersom maxen är så söt. Pepsi max raspeberry är god, tar bort det söta, även om smaken är något kemisk, inget man dricker ofta, men ändå.Ska den smaka sådär kan man ju nästan lika bra dricka sötsliskig Pepsi max liksom..
Testat Pepsi max lime?Nu gillar jag ju Pepsi max, men ska det vara så är det helst den vanliga zero, sedan pepsi max, sedan vanlig cola och sist vanlig pepsi, som nog är sötast/mest kemisk- minns inte eftersom jag inte druckit den på evigheter nu. Men jag föredrar jag zero framför max eftersom maxen är så söt. Pepsi max raspeberry är god, tar bort det söta, även om smaken är något kemisk, inget man dricker ofta, men ändå.
Japp, men ingen höjdare, hallonpepsi är godare än limepepsi!Testat Pepsi max lime?
Den är den enda Pepsi jag står ut med, men föredrar zero alla dagar i veckan.
Känner att jag tar ut min frustration lite på att raljera över denna zero-grejen nu.
Är sur på lite annat i livet så det räcker och blir över.
När jag först provade den nya Coca Cola Zero tyckte jag att den smakade lite syrligt, nästan lite åt lime/lemon-hållet. Jag har redan vant mig vid den nya smaken, storkonsument som jag är.![]()