Vad tycker ni om kissarna?

B

Blondi3958

Har några att välja mellan :crazy:
Ev kanske det blir fler kattungar med :love:
Vad tycker ni?
Killemedvitprick.jpg

hankattunge.jpg

katter.jpg

Ursäkta stl. vet inte hur man ändrar det :crazy:

Sv: Vad tycker ni om kissarna?

Håller med dig om det faktiskt.
Men förhoppningsvis ser den inte ut sådär när man släpper den :D

Om du inte redan har en eller flera katter hemma skulle jag råda dig till att ta två ungar, det innebär inte mer problem utan snarare tvärtom. De ger varandra trygghet och leksällskap, och du slipper bli väckt utav en kattunge som är desperat efter leksällskap kl 5 på morgonen. Tro mig, det är ingen höjdare. :smirk:

Jag skulle välja de två kattungar som är mest lika varandra i tempramentet, om jag bara ska gå på utseendet på bilderna skulle jag välja den cremefärgade samt den svart-vita.

Jag har redan en kastrerad kan katt på 5 år som är svart och långhårig(norskskogskatt/bondkatt)
Han är lite av en "mes" :smirk:
Han springer hellre hem än att bråkar med andra.
Jag tror att det kommer att bli bra, bara om jag väljer en liten "feg" kattunge som inte är för påstridig.

Jag bor i Östhammar ca. 7 mil norr om Uppsala, så det bli lite långt om jag skall ta dessa katter :smirk:

Oj vilka söta :love: Hmm, jag skulle nog välja antingen den svart- vita eller den creme-vita. Själv har jag en svart madame och en svart-vit :)

//Smulis

Det är så himmla svårt att välja :crazy:

Har du träffat kissarna?
Om inte så gör det, då vet du ju hur alla är "öga mot öga" så att säga, och jag är hundra på att du kommer falla för någon av dem ;)
Själv skulle jag nog valt den svartvita, om man ska välja utifrån foton, den var jättesöt :love:

Mmmm jag vet, när jag skulle köpa min svart-vita så var det jättesvårt att välja, det fanns två kvar, dels han då och en av hans bröder som var vit med en liten prick på ryggen. Dem var lika söta båda två men när jag höll i Simba "som jag döpte honom till" så somnade han i min famn och då föll jag direkt :love: :love: så det fick bli han. Men om man bara ska gå efter bilder så får man nästan köra med ole dole doff :D för det är nog himla svårt att välja. Men när man väl träffar kissemissarna så känner man vilken som är "rätt" :) om du förstår vad jag menar, lite svårt att beskriva ;)
Lycka till i alla fall :)

//Smulis

det är så himmla svårt.Har ingen möjlighet att åka och kolla på alla :crazy:
Men jag måste nog bestämma mig snart :crazy:

Aj då, jobbigt läge :crazy: hmm dem som du kan åka och träffa kan du väl göra, om det inte är så att du måste bestämma dig snart då, i så fall kan du ju gå på känslan :) vilken tror du skulle vara den "rätta", finns det någon som du "tänker" lite mer på ;) Om jag ska vara ärlig så har den lilla svart-vita (där på ena bilden)fastnat i mitt minne :D den var så otroligt söt, den hade det där lilla extra :love: De andra som du inte kan hälsa på, är det långt avstånd till dem?? *Nyfiken bara* :)

Det är ca. 7-8 mil mellan ellehopa och mig :crazy: Har inget körkort heller så.....

Den på första bilden skulle jag välja den ser ut precis som två av mina gorde som kattungar och dom är två riktigt härliga karaktärer.

Det borde nog vara ett förbud mot att visa bilder på kattungar på Buke nu fick jag en så obetvinglig lust att skaffa en till :crazy: .

Oj det är ganska långt det :crazy: Det är ju inte så lätt heller och åka buss och det tar längre tid också. Och jag som tycker det är långt till Uppsala från Ö.h. fast det är ju klart då sitter man ju på samma buss hela tiden. Om man ska till Ellehopa? så måste man väl byta buss o.s.v. och det är ju jobbigt. Ja då får du väl gå på känslan, vilken kisse känns som den "rätta" för dig och din andra kisse :) usch svårt sån't där :D Du får berätta sen, när du väl har bestämt dig, vilken det blev :) Skulle vara kul och veta ;)

Visst är dum urgulliga :love:

Det är bara att skaffa en till ;)
Vad gör en mer eller mindre :D

Den fösrsta var ju ursööööt!!!:love::love:
Den skulle jag välja:D:D:banana:

Det blir nog den bege vita katten, för den kommer ev. att bli långhårig, har en långhårig blandning redan och den är jätte söt fast han är 5 år ;)

Oj vad söta :love:
Jag skulle ha valt den svarta kissen.
Har själv en svartvit och en gulvit randig. Såå mysigt med katter. :bump:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
466
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 160
Senast: Googlarn
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
687
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 932
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024