Vad tycker ni om henne?

D

Dokkan

Detta är min 1 åring, skulle vilja ha lite åsikter om henne. Både nackdelar och fördelar. E: Jarl fra granbakken UE: freyfaxi fra Thoreyjarnupi.

Bild015.jpg

Bild014.jpg

DSC01251.jpg

Sv: Vad tycker ni om henne?

Jag skulle vilja säga, att åringar är väl precis de man inte kan ge några åsikter om. Därför att som det ser ut idag, kommer inte att vara likadant i höst eller nästa vår. Har sett lovande åringar som det i princip inte har blivit något med, samt även vice versa.

:)Jag vet inte så mkt om unga hästar på det viset, men hon hade en mkt fin färg!

Hon är silvermusblack utan tecken. Jag suddade bort en annan häst som sprang bredvid!:)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Att jag suger på att komma igång med matlagning är känt sedan länge, men det hindrar mig ändå inte från att vilja utforska nya recept...
2
Svar
22
· Visningar
2 305
Senast: Exile
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
717
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 176
Senast: Bison
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 175

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka