Sv: Vad tror ni om detta?
Men herregud... Låt du folk göra va sjutton de vill med sin tid och sina pengar...och kan du inte fatta så skit i att bry dig istället för att klaga...
Att slakta en drös med hästar är väl travsportens ansvar. Jag bara tycker att travare är travare och ska användas till det som de är avlade och tränade till. Det jag har svårt att förstå är de som köper dem och lägger ner så otroligt mycket pengar och arbete på att få travaren till att rida på och sedan blir det ändå inte bra. Om man köper en häst som är avlad och tränad till ridning lägger ner alla de pengar och tid på den så skulle man kommit så mycket länge och haft det så mycket lättare.
Som i detta fall där hästen har en gedigen skadehistoria, är 9 år och dessutom inte inriden. Visst hästen kostar ingenting MEN det är en engångssumma! sedan kommer kostnaderna och jobbet. Ja, som sagt jag fattar det inte.
Men herregud... Låt du folk göra va sjutton de vill med sin tid och sina pengar...och kan du inte fatta så skit i att bry dig istället för att klaga...