Vad tror ni om desssa?

Är han sjuk? :( Usch. Aldrig roligt.

Han är så liiiiten din Attack - får skylla på det. Vågar nog inte utmana ödet, min kuse är så tålmodig att han står ut, och det är tur det för min hälsa tror jag. :D

det är ju detsom är bra.. att han är liten för då åker man av snabbare för han bara försvinner

attack är förkyld och så..

han kanske är snäll mot dig..
(han gör en sak som får mig och andra att sitta väldigt löst..fast han gördet sällan.. han hoppar upp i luften och när han är i luften så sparkar han bakut..)

Liknande trådar

Utrustning Har haft tur och inte behövt boots i hagen på någon häst tidigare. Men min valack envisas med att trampa sig själv på framsidan av...
2
Svar
29
· Visningar
774
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 182
Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
841
Senast: Fiorano
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka