vad tror ni om denna hjälmen?

Sv: vad tror ni om denna hjälmen?

hehe, jo den är lite udda. Men jag tycker den är lite häftig :D
Min mammas reaktion var ":eek: En cykel hjälm??:eek:"
Jw hjälmen är klart snyggare än mips-hjälmen men mips ska ju vara säkrare:confused:

ser ut som en cykelhjälm :angel:

Men är inte det en sån där lättviktshjälm som dom har i distans??? Skulle sattsa på en "riktig" hjälm i stället ;)

Jag tycker mips-hjälmen är jättefin! Den är liksom inte alltför "överdriven" eller vad man nu ska säga. och är den säkrare, som det sägs, så är den ju klart värd att satsa på. :) funderar själv på en faktiskt...;P

:eek: den va inte snygg nånstans!
lätt att du ska köpa en JW

Lätt JW :p Den där va svinful :crazy: . Och Mips hjälmen må vara säkrare men BLÄ så obekväm ! :p

JW helt klart. Men vill du ha en lätt ventilations hjäm är ju flugan ett självklart val

Jag tycker mips-hjälmen är jättefin! Den är liksom inte alltför "överdriven" eller vad man nu ska säga. och är den säkrare, som det sägs, så är den ju klart värd att satsa på. :) funderar själv på en faktiskt...;P

Håller med. Tycker också att mipshjälmen är fin. Vill själv ha en, men har inte riktigt pengarna till det just nu. Ja, jag vet att det är knäppt att sätta pristak på säkerheten, men jag har ju en hjälm som funkar. Fast mipsen ska ju vara ännu bättre. Hm ...

TS: jag tycker helt klart att du ska satsa på en mipshjälm - om du har råd. Annars är väl den du visade här helt ok.

Liknande trådar

IT & mobiler Halloj kära ni, Ja, som rubriken lyder - det är dags att köpa ny laptop! Och jag har så dålig koll. Jag vill ha en dator med bra...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: Anna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Sista dagen på ridskolans termin stod jag uppbokad på två lektioner – dels min ordinarie, och dels den sista lektionen för dagen som...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: cassiopeja
·
Ridning Hej allesammans! Vet inte om tråden ligger rätt, hittade inget som passade klockrent... Till att börja med så är det inte aktuellt med...
Svar
17
· Visningar
2 241
Senast: Vogue
·
Hästvård Hästen fick antagligen våren -11 en senskada vid djupa böjsenans fäste i hoven vänster fram. Hästen var då 4 år och gick från att ha...
Svar
9
· Visningar
2 655
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka