Vad tränade dom?

S

Silverlilja

Ursäkta en korkad fråga, men var ute i skogen tidigare i dag och då träffade jag på några människor som hade hundarna lösa och själva höll i nån dosa som lät *pip pip* ganska högt emellanåt. Nyfiken som jag är undrar jag vad dom tränade för nåt och vad dosan med dess pipljud har för funktion?

Sv: Vad tränade dom?

Om det var golden, labbar eller flattar så var det kanske jaktpipor du hörde. Just två korta höga pip betyder hit.

Liknande trådar

Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 981
Senast: Sesca
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 860
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 221
Senast: Hazel
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 949
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30