Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som använder sin rockard i alla tre diciplinerna på klubbtävningar? Använder ni samma vagn i precitionen som dressyren? Har ni tre olika vagnar till grenarna? Isåfall: hur transporterar ni vagnarna till tävlingen? Undrar Inelin.
Man måste ha samma vagn i precisionen som har i dressyren så tre vagnar har man inte. Om man använder samma vagn i dressyr/precision som i maraton är det nog vanligare att man kör med maratonvagn än med rockard i alla momenten. Åtminstone när det gäller storhäst.
Tack för svar! Får tänka på att köpa in en lastbil :smirk: Huga vad dyrt. Just nu hänger jag på rockarden på lastluckan på transporten. Det blir ju lite svårt när jag införskaffar en maratonvagn...
Har en roslagsvagn & den ska väl funka bra i alla tre grenar?
Jag har den iaf till precision & dressyr, har inte börjat med maraton än. Jag har haft väldig tur på alla tävlingar att vi fått låna vagn, har inget fäste på transporten att sätta fast vagnen på.
Hästhantering
Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Hundavel & Ras Det är ganska mycket pyssel. Pälsen måste hållas ren och tovor måste hållas efter. Sen gillar inte jag när min hund är igenvuxen så jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.