S
_saarah
Vi blev tyvär tvungna att ge bort våran hund eftersom att en i familjen blev allergisk. Vi hittade en bra familj som ville ha honom..
Han är allmänt ganska vild men glad.. han älskar nytt folk och hoppar gärna på dom..(glatt)
Nu denna familj har en liten unge som han ville leka med väldigt mycket i början! Dom har nu haft hunden i ett halv år på prov.. .Mannen i huset vill ha honom.. men efter som att det är en bondgård han är på nu så är han lös.. och varjke gång det kommer en bil så springer han efter den och hoppar in i den när dom öppnar dörren... Och Frun ska nu få ett barn till och är inte säker på om de vill ha honom...
Vad ska ja göra om dom inte vill ha honom?
Är det rätt/skjysst mot hunden att hitta en ny familj som han kan lärda känna?
Vad gör jag om jag inte hinner hitta någon?
ska vi avliva honom bara för det?
VAD SKA JAG GÖRA????
Han är allmänt ganska vild men glad.. han älskar nytt folk och hoppar gärna på dom..(glatt)
Nu denna familj har en liten unge som han ville leka med väldigt mycket i början! Dom har nu haft hunden i ett halv år på prov.. .Mannen i huset vill ha honom.. men efter som att det är en bondgård han är på nu så är han lös.. och varjke gång det kommer en bil så springer han efter den och hoppar in i den när dom öppnar dörren... Och Frun ska nu få ett barn till och är inte säker på om de vill ha honom...
Vad ska ja göra om dom inte vill ha honom?
Är det rätt/skjysst mot hunden att hitta en ny familj som han kan lärda känna?
Vad gör jag om jag inte hinner hitta någon?
ska vi avliva honom bara för det?
VAD SKA JAG GÖRA????