Vad ska vi göra med lampan?!

Sar

Trådstartare
Vi köpte en lampa på loppis som vi "stylat" om. Men jag är inte helt nöjd och hoppas få lite tips på vad vi ska göra med den.

Före
090321-090419+%2816%29.JPG

Efter
090703-090706+%287%29.JPG

Ska vi ha mer prismor? Eller ta bort dem? Eller göra något annat? Tips mottages tacksamt!:bow:

Vi gillar rätt strikt, vit, gustaviansk stil men vill absolut inte att det sa bli sterilt.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad ska vi göra med lampan?!

Absolut mer prismor på en sådan vacker lampa, om ni har rätt strikt i övrigt kan det bli jätte vackert att ha more på ett begränsat ställe.

Jag hade inte hängt i några prismor utan helt enkelt låtit den vara vit utan lullull, det enda som jag hade kompletterat den med är en sladdstrumpa i vitt tyg för att få till en mjukare känsla.

Nu framstår jag väl som 80 år gammal...

Men jag hade satsat på skärmar till, för att dölja de "hårda" (och i mitt tycke fula :o) ljusen. Ett tunt tunt organzatyg till tror jag hade varit fräckt.

Typ något sånt här:
skärm_vit_428.jpg

Men alla har ju olika smak!

Om ni hänger på fler prismor, är här en liten inspiration:
1551-00_big.jpg

Tusen tack för alla tips! Jag måste nog prova allihopa! D.v.s både med mer prismor eller helt utan.
Vi har varit rätt allergiska mot "hattar" men de såg rätt spännande ut i organzatyg!

Sladdstrumpa hade jag inte heller tänkt på men det blir nog snyggt, någon som har ngn inspirationsbild på detta?
Nu ska här testas!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Myrten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 613
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 085
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar