Vad ska man skriva ut för nåt?

Idas

Trådstartare
Förra året när jag beställde min licens så fick man en bekräftelse via mejl man kunde skriva ut. Men nu när jag beställer via tdb så får man ju ingen bekräftelse direkt, man får bara ett mejl om att den är betald. Vad är det man ska skriva ut och visa upp i sekreteriatet innan man fått brickan? Mejlet?

Sv: Vad ska man skriva ut för nåt?

Om det i mailet står att det är betalt tycker jag det låter som en bra idé.

fortsätter fråga om licensen, jag förnyade min licens innan jag betalat medlemsavgift til någon klubb... kommer den automatiskt registreras i den klubben jag hade förra året ? =P jag vill nämligen byta "/ men det är kört då? (Tänker inte betala den igen ;))

Eftersom man nu inte kan anmäla utan att betalt licens, är det ganska logiskt att man har betalt när man startar och det borde väl klubben förstå. Annars står de ju på TDB att den är betalt och vilken typ av licens och så är det bara att printscreena det och printa ut..

När du förnyade din Licens fick du välja vilken klubb du skulle tävla för. Om du klickade dig förbi blev det förra årets klubb. Ring ridsportförbundet och säg att det blev fel klubb (licensavgiften ska inte behöva betalas igen:laugh:).

Jag mailade till Ridsportsförbundet och hon svarade : När licensen är betald kan du gå in under min ekonomi, på raden där licensbetalningen finns kan du trycka på info. där kan du skriva ut ett kvitto!

en fråga till, jag löste först lokallicens för 200 kr, och sedan kom jag på att jag behövde senior licena för att tävla licens, och den kostade 700 kr inte kostar en sådan licens 900 kr??? eller drar de av 200 på de 700 kr jag satt in nu?

hur funkar de?:confused:

ha ha ok, de va ju ett tag sedan jag hade det nu och visste inte att det höjt så mycket:eek:;)

tack för svar=)

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
4 680
Senast: doppler
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
238
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
848
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
942
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024