Vad ska jag ta upp?

rock_89

Trådstartare
Jag gör ett arbete om hästen som "fritidsaktivitet". Jag ska typ forska om hästen. Snälla, ge mig tipps på vad som kan vara intressant att ha med. Lägg in länkar till oliak sidor med bra fakta.

Jag har ingen aning om vad som kan vara intressant att ha med och ja har inte hittat några bra sidor

Sv: Vad ska jag ta upp?

Hallå!

Vad kul!!

Jag tycker du ska skriva om alla olika saker man kan göra med en häst, samt även försöka få med vilka raser som är mer lämpade till vad! Skulle jag tycka var intressant!

Finns ju massa att göra med sin häst:
Dressyr
Hoppa
Trav
Körning
Agillity
Skogsmulle
Fälttävlan
Voltige
mm mm

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Lavinia
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
540
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 179
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 687
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Promenadskor vinter
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9