I
Insanity
Sv: Vad ska jag ta mig till?
Är det någon här som antydit att frågan blir mindre värd?
Jag gav också mitt svar på saken, om man känner att man inte kan reda ut det själv, ja, då tycker jag man ska söka proffessionell hjälp.
Jag lider själv av vad dom just nu antar en bipolär sjukdom (diagnoserna skiftar och jag har varit i kontakt med psykvården i snart 7 år), och mår tidvis riktigt dåligt, så jag vet hur det känns att vara riktigt nere i botten och det önskar jag ingen.
Hur orkar ni hålla reda på vilka som har ursprungsnick och inte - lägger ni verkligen vikt på att finna vem som tillhör vilket/vilka nick hit och dit? Och spelar det någon roll? Blir frågan mindre värd?
Jag ser på frågan och blir intresserad av frågeställningen. Om ni funderar på hur en människa kan driva en verksamhet och samtidigt be om åsikter på personliga problem så kanske det vore bättre att ev sända mail till personen ifråga - eftersom ni redan vem vem denne är. Varför stjälpa med något som inte alla har med ursprungsfrågan att göra?
Hur tänker ni som liksom lägger iallafall om än en liten vikt på att någon byter Nick? En fundering bara ....
Är det någon här som antydit att frågan blir mindre värd?
Jag gav också mitt svar på saken, om man känner att man inte kan reda ut det själv, ja, då tycker jag man ska söka proffessionell hjälp.
Jag lider själv av vad dom just nu antar en bipolär sjukdom (diagnoserna skiftar och jag har varit i kontakt med psykvården i snart 7 år), och mår tidvis riktigt dåligt, så jag vet hur det känns att vara riktigt nere i botten och det önskar jag ingen.