var hos veterinären med sessan idag. Hon är väldigt sjuk men vi vet inte vad det är. Vetten trodde det var levern då hon var gul under ögonen och i öronen. det kommer också blod från hennes mun och hon var reält uttorkad och fick dropp idag. Hon har fått tabletter med antibiotika som ska ges 2 gånger om dagen och vi ska på återbesök på onsdag, om två dagar men blir hon värre så ska vi komma imorron.
hon mår verkligen jättedåligt och jag får så dåligt samvete av att låta henne lida. är det bästa att hon somnar in eller tror ni att chansen att hon blir frisk är stor? hon är bara 1 år.
hon årkar inte ens gå ut ur transportburen och jag har fått tvångsmata henne och ge henne vatten med en spruta in i munnen för hon vägrar äta och dricka själv. hon har inget liv kvar i ögonen utan bara hänger.
hon mår verkligen jättedåligt och jag får så dåligt samvete av att låta henne lida. är det bästa att hon somnar in eller tror ni att chansen att hon blir frisk är stor? hon är bara 1 år.
hon årkar inte ens gå ut ur transportburen och jag har fått tvångsmata henne och ge henne vatten med en spruta in i munnen för hon vägrar äta och dricka själv. hon har inget liv kvar i ögonen utan bara hänger.