Med min dotter . Problemet är när hon är ute och leker . Det är några barn ,de är 5 1/2 ,41/2 och 3 1/2 år och min är 2 1/2 år .De andra barnen kan snällt sitta och leka i sandlådan .Då kan min stå och sparka sand,hälla sand i deras hår.Ta deras saker . Hur ska man lära henne att man inte gör så ??? På dagis fungerar allt bra....jag har ioch för sig inte frågat specifikt hur hon gör i sandlådan . Jag vet bara att hon är framåt .Leker med alla .Men jag vet inte om hon är "elak" mot de andra på dagis.
Hon som är 3 1/2 börjar limpa så fort min dotter petar på henne. De andra barnen blir besvärade och brukar oftast säga att hon ska sluta. ??
Men vad gör jag ,ska jag vara med varenda steg hon tar och säga till ??Prata med henne?? "ta henne i örat" ?? Vad gör jag ???????
Hon som är 3 1/2 börjar limpa så fort min dotter petar på henne. De andra barnen blir besvärade och brukar oftast säga att hon ska sluta. ??
Men vad gör jag ,ska jag vara med varenda steg hon tar och säga till ??Prata med henne?? "ta henne i örat" ?? Vad gör jag ???????