Vad ska jag göra med min tv-hörna?

lady_vip

Trådstartare
Jag hade tidigare en tv-bänk, men eftersom jag varken har dvd-spelare, tv-spel eller några direkta filmer tyckte jag att det tog upp onödigt mycket plats.

Nu ska tv:n upp på väggen efter att ha köpt en upphängning, men vad ska jag göra ovanför?? Tar jag ner hyllan (vilket jag nog vill, hade den som förvaring av exets filmer innan och filmerna bor ju inte här längre) blir det ju hål och märken på väggen och oavsett om jag spacklar och grejar så kommer det synas.

Kan jag hänga en tavla..? Känns som det blir mycket... Sätta upp någon annan sorts hylla? Någon annan lösning?

tv-hrna.jpg

(blomman bor inte där längre, passade den bara till pojkvännen:))

Ni brukar ha så bra förslag!!

Sv: Vad ska jag göra med min tv-hörna?

Sätt upp ett väggord? Vet inte hur det funkar med att "klistra över" hålen, men det skulle kanske funka. Tänkte något sånt här :
330_liveyourlife.jpg
. eller en panoramabild på någon häftig vy.

Senast ändrad:

det kan man ju göra!

Funderar på om det blir för rörigt om man sätter en tavla över tv:n..? Eller det är kanske helt okej att göra så.

Risk finns väl att det blir lite rörigt med en tavla. Men ett ord skulle kanske vara kul...bara något enkelt, typ Love eller nåt i en sober stil så blir det inte så mycket. Eller så kan du ju sätta upp en annan hylla, men det känns väl onödigt om du inte har något du vill ha över tvn :p.

Eller så lagar du hålen, spacklar och målar sedan en stor rektangel på väggen i avvikande färg, en rektangel som sedan blir som en "ram" för TVn...

Ah, smart!!! Så blir det nog! Ska bara komma på en färg...

Liknande trådar

Hemmet Lite tokig rubrik, men så fick det bli! :rofl: Vardagsrummet i lägenheten vi köpt känns lite svårmöblerat, och det stora kruxet är var...
Svar
13
· Visningar
4 294
Senast: Pilot
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 261
Senast: 1887
·
Hemmet Såhär ser det ut, nu är sakerna också skrivna vart de står. Jag har alltså:-1 säng -1 soffa -1 bokhylla -1 tvhylla m. skåp...
Svar
1
· Visningar
1 088
Senast: Pilot
·
Hemmet Jag funderar på att använda hyllsystemet "Lack" från IKEA för att ha som tv-bänk. Jag tänkte då köpa två stycken av dessa och ställa...
Svar
16
· Visningar
2 392
Senast: chrysler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur