Vad ska jag göra med min terrass?

Bison

Trådstartare
Nu har bott här i över två år och fortfarande inte gjort något alls med min lilla uteplats.
Jag är inte hemma så mycket men det vore trevligt om det skulle se lite mer välkomnande ut när jag kommer hem.

Blomlådor kanske?
Men vad ska jag ha i?
Jag har noll intresse av odling och vill bara ha det enkelt och lättskött.

Vad hade ni gjort här?

20180610_112826.webp

Är ungefär 2 × 1 meter yta.
Kompostgallret står där eftersom jag brukar ha ytterdörren öppen så Ruben kan gå ut och ligga där.

Nu har bott här i över två år och fortfarande inte gjort något alls med min lilla uteplats.
Jag är inte hemma så mycket men det vore trevligt om det skulle se lite mer välkomnande ut när jag kommer hem.

Blomlådor kanske?
Men vad ska jag ha i?
Jag har noll intresse av odling och vill bara ha det enkelt och lättskött.

Vad hade ni gjort här?

Visa bifogad fil 15983

Är ungefär 2 × 1 meter yta.
Kompostgallret står där eftersom jag brukar ha ytterdörren öppen så Ruben kan gå ut och ligga där.
En fin stol och ett litet bord så att man kan ta ett glas vin där

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 659
Övr. Hund Hej kloka buke! Jag vänder mig till er för tankar och funderingar. Ber om ursäkt i förväg för långt inlägg. Det är så att vi köpte...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 355
Senast: Sesca
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 410
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 711
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar